HTML

zsurucinfó.

Mi átnyálazzuk nektek az internet politikai szemétdombját, hogy a legnagyobb szemétdarabokat bemutathassuk nektek, általában kommentár nélkül, vidáman.

zsurucinfó

+ 4 oldal ajándékkal jelent meg a nemzeti ellenállás lapja!

2008.12.31. 10:56 :: prüntyike

"... ha esetleg nem látja az újságárusnál a lapot, akkor kérje!"


 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Az ünnepi számban található sárga csekken keresztül téglajegy váltható, amellyel a Remény Háza program első objektuma, a délvidéki Torontáltordán, az Árpád-kori aracsi pusztatemplom közelében lévő Remény Háza befejezéséhez járulhat hozzá."

...

"A mostani tartalomból:
Új EU törvény a "hazafiak" ellen: 3 év börtönnel lesz büntethető, ha valaki nevén nevezi a tényeket - ... - Franciaország új szépségkirálynője egy néger hölgy lett - stb."

 

Kommentek:

galad.szornyi
jól van, én ezt építő kritikának szántam, az én helyesírási hibáim miatt elnézést kérek. és külön írtam is, hogy csak néhány helyen lemaradtak az ékezetek... egyébként meg nekem is tetszett a lap...

cs, 2008/12/11 - 19:27
vincent
galad.szornyi, a helyesírást egybe írják! :D:D:D:D:D:D:D:D :)

cs, 2008/12/11 - 18:24
galad.szornyi

2 héttel ezelőtt megvettem, a helyes írási hibáktól eltekintve(pl. hiányoztak az ékezetek pár helyen) egész jó lap ....

 

--barikad.hu javítva.

Szólj hozzá!

Címkék: kommentek turbómagyar barikádponthu

A bejegyzés trackback címe:

https://zsuruc.blog.hu/api/trackback/id/tr38850000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása